جشنواره جابربن حیان

۲ گزارش ویدئویی:

جشنواره جابربن حیان، سرود خوانی گروه سرود مجتمع آموزشی، پیش دبستانی و مهدکودک مهران

✅️بازدید مسئولین و ریاست اداره آموزش و پرورش گوگان و معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش کل استان آذربایجان شرقی از غرفه و سازه های خلاق دانش آموزان مجتمع مهران

❇️آئین باشکوه "افتتاحیه طرح جابر بن حیان" آموزش و پرورش منطقه گوگان با حضور؛ 

معاون آموزش ابتدایی استان، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین ارشد منطقه در سالن ورزشی ولایت برگزار گردید.

 

✅علی عبدلی در ابتدا ضمن قدرشناسی از زحمات شبانه روزی تلاشگران و زحمت کشان این مراسم گفت؛

ایجاد تحول در جامعه در گرو اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده و اجرای این فرامین منوط به حضور مدیران انقلابی و ولایی در عرصه های کاری و راس امور است که منتج به تربیت فرزندانی ولایی و انقلابی بعنوان سرمایه اصلی میهن عزیزمان ایران اسلامی و طلایه داران انقلاب می شود.

 

✅وی خاطرنشان کرد؛

حمایت انگیزشی از معلمان بعنوان مولفه های اصلی تربیت باید در اولویت برنامه های ما در طول سال بویژه در هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم باشد.

 

✅عبدلی تاکید کرد؛

مقطع پیش دبستانی و  ابتدایی بعنوان پایه، اساس و شالوده اصلی و حیاتی نظام تعلیم و تربیت بوده و هرچقدر در این زمینه سرمایه گذاری کنیم، تعالی این مملکت و آینده این مرز بوم زرخیر را تضمین نموده ایم.

 

✅وی با تاکید بر اینکه آشنایی دانش آموزان با وصایای امام راحل و شهدا باید در بطن جامعه و نظام تعلیم و تربیت صورت پذیرد متذکر شد؛

آشنایی با تعالیم و آموزه های شهدا و امام شهیدان به ترویج روحیه انقلابی دانش آموزان کمک می کند و از آنجایی که دشمنان اسلام، نظام و انقلاب دائما در راستای انحراف نوجوانان و جوانان عزیزمان کمین نموده اند که البته در نتیجه ناکامی تلاش هایشان در زمینه ها و جنبه های مختلف، ناگزیر به بخش فرهنگی هجوم‌ آورده اند که خنثی کردن این توطئه ها بصیرت افزایی دانش آموزان توسط معلمان را می طلبد.

 

✅معاون آموزش ابتدایی استان ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را بعنوان نقشه راه و افق دید روشن عنوان کرد و گفت؛

رویکرد ما در معاونت آموزش ابتدایی استان بر محور تربیت همه ساحتی بوده و ضروری است که ما متولیان اصلی تعلیم و تربیت به تاسی از کلام‌ الهی و نص مبین قرآن کریم، در تربیت دانش آموزان بر مبنای "...وَ يُزَكِّيهِمْ وَ يُعَلِّمُهُمُ الْكِتَابَ وَ الْحِكْمَةَ..." عمل کنیم.

 

✅گفتنی است در پایان این مراسم از دانش آموزان، معلمان و مدیران برگزیده طرح جابر بن حیان تجلیل بعمل آمد. 

 

مجتمع آموزشی، پیش دبستانی و مهدکودک مهران
مرکز رشد و خلاقیت های مهران.